Monday, January 11, 2010

'Bolog'ging...

Mem'blogging' atau membaca blog adalah satu aktiviti yg tidak sihat sebenarnya... tidak sihat dari segi kesihatan mental dan fizikal... terutamanya bila ia mencabar kepercayaan dan kestabilan emosi kita...

ye ke? ye kot...

tapi, sbenarnya, bukan di blog shj perkara nie berlaku... dunia tanpa sempadan ni kadang kala merunsingkan aku jugak... mungkin aku harus jauhkan diri sdikit dari dunia jaring nie...huhu

so, bagi menenangkan jiwa sedikit (ya, orang, pergi lar baca Quran ker, buat zikrullah ke, die pegi tulis blog plak...) selepas menulis kt FB dan jg post blog sebelum ni mengenai perkara yg sgt serius, aku akan menulis something about the thing that I really like... dh tahap cinta sejati dah aku rasa benda nie ngn diri aku...

Pernah pada post pertama aku suarakan niat untuk antara lain menjadikan blog ini berciri 'martial art', dengan pengalaman 11 tahun dalam mempelajari seni mempertahankan diri, aku rasa elok jugak kalo kadang2 aku berkongsi pengetahuan, dan pendapat mengenai bidang ini dgn masyarakat dunia web yg ingin membaca mengenainya, ye tak??

Dalam untuk menjayakan visi aku yang ni, aku rasa baik jgk kalo aku ushar2 blog2 lain yg buat something similar, utk belajar selok belok, ye tak?? huhu...

lepas aku dpt lebih info, aku akan post something about MA or/and self-defense tips yg mgkin berguna di jalanan...

Sebelum itu, untuk post seterusnya, aku akan buat intro mengenai Martial Arts dan Self-defense (mengikut pendapat dan pandangan aku sendiri...)

Harap boleh memberi kita semua input yg berguna...

T/t: gambar nie dapat dari FB kawan...harhar!

No comments:

Post a Comment

trashtalk here, beware, everything you said can and will be used against you~ LOL