Thursday, March 10, 2011

Sawang

Tidak kira serendah mana pun seseorang individu itu, ataupun setinggi mana darjat yang diberikan oleh manusia lain terhadap seseorang individu itu, setiap orang pasti akan ada topik perbincangan yang mana akan menyebabkan perasaan dan semangat mereka berkobar-kobar.

Ini senang dilihat pada ekspresi wajah mereka ketika membincangkan tentang topik kegemaran mereka itu, biasanya disebabkan obsesi mereka. Mata mereka akan bersinar-sinar apabila membincangkan mengenai topik tersebut. Serius, aku pernah jumpa ramai orang sebegini, dan serius, aku juga perasan yang aku termasuk dalam kategori ini...

Hakikatnya, atas dasar semangat itu jugalah blog ini diinspirasikan. Dan atas dasar semangat itu jugalah blog ini akan diteruskan... Dari apa yang dirakamkan oleh otak aku, terus ke jari-jemari yang menaip atas keyboard komputer pinjam. Pun bagaimana walau, bukan semua yang terakam di benak fikiran aku, sempat direkodkan di blog bersawang ini. Nasib baik blog bersawang, bukan blog mati...

Kerana setiap individu itu pasti akan ada sesuatu yang ingin diperkatakan mereka. Sama ada penting atau tidak. Sama ada mereka benar-benar mempunyai point atau tidak. Dan sama ada mereka benar-benar memberitahu sesuatu perkara yang benar, atau hanya mereka yang mempercayai kebenarannya.

Ya, hakikatnya, cakap itu mudah...















...dan aku baru perasan betapa banyaknya entri daam blog ini yang aku janjikan sambungan belum aku tunaikan, hu hu hu....


T/t: For all these bleeding, it doesn't worth the sound, a million screaming out...



No comments:

Post a Comment

trashtalk here, beware, everything you said can and will be used against you~ LOL