Thursday, July 8, 2010

How Could This Happen To Me...

Takde idea, ARGHH!!!

huhuhu... World Cup memang melemahkan minda, terutamanya apabila support team tak kuat, cam aku... bila team dah out, tak tahu nak buat apa. Nak tengok game pagi, tak sanggup, pasal pagi-pagi dah kena bawak kereta, nak bagi punch card merah pun tak sanggup, pasal baru start kerja balik.. [kerja2 sebelum ni tak memerlukan aku punch card...]

walhal 4 tahun lepas, time world cup aku tengah practical... dalam sebulan tu, ada sehari je aku terlewat, pasal world cup...lupa match apa...

aku ada kebarangkalian terlepas tengok final, pasal aku mungkin on da way out station ke Kelantan [ironi sungguh!!]

bagaimanapun, prediksyen aku ialah Netherland 0-1 Espana... juara baru Piala Dunia bakal diketahui Ahad ini [awal pagi Isnin waktu Malaysia]. Aku tips Spain menang pasal aku rasa luck diorang kuat, cam Greece 2004...

aku masih sangap nak isi borang claim...


T/t: tiada kebaikan yang boleh didapati daripada Piala Dunia melainkan hati sakit dan mata mengantuk...

No comments:

Post a Comment

trashtalk here, beware, everything you said can and will be used against you~ LOL