Monday, January 31, 2011

Penyokong cilik Red Warriors dari Selangor

Penyokong cilik Red Warriors dari Selangor... : p

dari kiri, Tadeb, Sarah, Gua, Jabbar
 
Ni gambar anak-anak sepupu aku, semua pun ber-residensi di Selangor... Tak sempat lah pulak aku check IC diorang ni lahir kat mana, tapi diorang ni memang penyokong tegar the Red Warriors... Kalah Pak Sepupu dia yang baru semalam beli jersi Kelantan satu... huk huk

Yang dua orang pakai Jersi Kelantan tu, aku kira bakal menjadi pelapis bola sepak negara, sekarang pun ada train dekat akademi bola sepak dan ada team sendiri, takdelah kuat sangat kot team diorang, tapi at least jalan tu dah ada, tinggal kemahuan dan konsistensi je lagi, huhu...

Diorang memang cute apabila menjerit "Gomo KELANTAN Gomo!" instead of the original, "Gomo Klate Gomo!"... biasak lar, lidah orang luar...

Tapi takpe, lidah 'luar' takpe, asalkan hati Kelantan!

sebelum match, yang kat belakang tu sepupu-sepapat aku, ni on the way ke stadium, rumah sekangkang kera dari stadium Shah Alam, member aku orang Selangor, ngaku sokong Selangor pun kata tak pernah masuk Stadium Shah Alam tu... member aku tu orang Bangi

Tapi leceh jugak pergi tengok bola dengan budak-budak kecik ni, nasib lar si Sarah tu tak ikut... ya lah, kecik lagi kot, tak minat bola lagi kot... huhu

Kalau yang lelaki pun dah banyak sangat tanyanya, yang perempuan aku tak tahu lar camne... 

Sekejap-sekejap tanya apsal ref bagi free kick lar, apsal sepak tak masuk gol lar, apasal tak passing kat player yang tengah free lar, apsal winger Kelantan malas shoot bola lar (eh, tu aku yang tanya...), apsal ref tak bagi foul lar, apsal orang baling mercun lar...

Apa-apa pun, memang enjoy tengok bola dengan budak-budak ni sebenarnya, pasal diorang ni suci murni, huhuhu...

Harap-harap mereka membesar dengan meminati juga Manchester United...

Baru ada taste!! 


T/t: sepupu aku mintak aku train diorang Taekwondo pulak, aku sedang berkira-kira nak daftar diorang kat kelab/akademi mana, pasal aku sendiri pun takde kelab...

No comments:

Post a Comment

trashtalk here, beware, everything you said can and will be used against you~ LOL