Sunday, January 16, 2011

Malam Minggu Yang Sejuk...

Gua dalam dilema sekarang ni! Gua tak tahu mana gua nak tido malam ni...

Kat ruang tamu ni penuh dengan orang, sekarang dah pukul satu diorang duk tengok tv lagi... Kalo geng-geng rumah gua, boleh la jugak gua sound sepukul, ni semua mana datang sepupu sepapat diorang ni, camne gua nak tegur? Kang kecik hati pulak diorang, kang gua plak yang kena halau dengan member gua... Apahal gua kena halau? Gua bayar bulan-bulan...

Owh, ada sorang kutu ni, member gua, datang tumpang tengok bola, Chelsea lawan tadi... Kalau gua, memang buat perabis beras je jalan malam-malam datang rumah member, tengok bola menang 2-0 je, walhal Berbatov sorang-sorang boleh makan Blekburn sampai 5!

Kat ruang atas pulak, geng-geng doTA tak habis-habis berperang lagi... Ni mau jam 5 pagi baru bersurai diorang ni dari medan perang ni... Mana tahan nak tidur bising-bising? Dah la dalam bilik, semua dah penuh orang...

Gua dah la dah janji dengan geng-geng bas sekolah gua, esok nak pergi piknik-piknik, camping-camping, mana boleh tidur lewat, lagi nak kena bangun awal...

Arghh!! Ni yang gua tensen ni!!

Persoalannya, berapa ramai hausmet gua yang sebenarnya nih? Apsal rasa cam ramai sangat pulak umat dalam rumah ni??

huhuhu...


T/t: maafkan stail penulisan kali ni, mungkin agak sama dengan penulis-penulis lain yang lebih pop, but don't worry, I ain't gonna replace your daddy, I'm just banging your momma!!

No comments:

Post a Comment

trashtalk here, beware, everything you said can and will be used against you~ LOL