Friday, December 25, 2009

S.O.B!

Semangat Orang Baru... bukannya Son Of B****!

huhuhu...

Sbg seorang blogger (woi! setakat 2 post jgn dok gatal2 nk ngaku blogger lar weyh!) yg baru, pas post first entry pkl 4.43 am tadi, byk kali jgk r refresh page, kot2 ade org komen, harhar! Marketing aku mudah, iklankan jer kt Fesbuk... namun, hanya hantu raya shj yg akan berjaga pagi2 buta cenggitu, ye tak??

Eleh...
lepak r...
Blogger2 yg nampaknya cam berjaya pada hari ini, sesetengahnya aku tgk, first year post langsung xdak org komen pon... bknnya sebab smua pembaca die stuju sgt ngan apa yg diblogkan diorang, cuma mungkin sbb xdak sambutan kot?? Kalo ade pon, mgkin selepas setahun blog diorang hidup, so, kalo ade org nk komen pon, terasa cam dh lama berlaku, ape hal baru skrg tetiba nk komen post tahun 2007?? ye tak?

Jadi aku x lar terasa sgt w/pon xdak org komen utk first entry, huhu T.T

tapi agaknya, mmg bila baru2 nk 'up; nie, mmg semangat die lain skit... duk termenung kejap pikir, "apa aku nk post pasni? apa aku nk post pasni??" cam lar ade sorg umat pon yg nk baca selain dari diri sdiri... kalo kt fesbuk nie, sdiri post, sdiri 'Like', sdiri komen! huhuhu...

tp tu lar... memetik satu pantun Melayu:

2, 3 Kucing Berlari,
Buah Cempedak di Luar Pagar;
Saya Budak Baru Mengaji,
Harap2 Bleh Ditunjuk Ajar


Byk lagi yg aku xtahu pasal blogger nie, terutama function HTML dan jgk camne nk set lay out yg 'ganas2', so kalo ade org lama yg nk bagi tips, tunjuk ajar mahupun khidmat nasihat, dialu-alukan utk email kpd hamba yg hina ini... Segala komen yg membina amat dihargai w/pon mungkin tidak diikuti... kalo komen menghentam pon... well, this blog IS called !Trash Talk! after all...

then for now, cau cin cau!

oh, happy Christmas and Holidays utk smua yg beragama Kristian...

Trash talk (singkatan utk post2 akan datang, T/t, function die sama dengan = p/s): sebenarnye, td cam ade byk lagi utk ditulis, tp cam lupa r plak...kui3, tp point dia mmg masih ade lagi lar kot kt atas tu, kan??

No comments:

Post a Comment

trashtalk here, beware, everything you said can and will be used against you~ LOL