Monday, December 5, 2011

2.4 km (II)

Kami berlari-lari bagaikan dunia tanpa penghujung. Aku pandang Mr N, dia pandang aku... Angin bertiup 'sepoi-sepoi' bahasa. Aku pun tak pasti sama ada badan aku menuju depan atau ditolak ke belakang dek tiupan angin sepoi-sepoi bahasa tadi. Terasa air menitik dari dahi ke dagu membasahi baju, aku pun tak pasti sama ada itu air peluh ataupun air hujan yang dah turun renyai-renyai... Masuk round ke-4 (1600m), kaki mula menjerit, "taknak!" tapi dalam kepala berbunyi, "boleh pegi lagi ni..." Kami menghabiskan round ke-6 dengan typical 100m hurdle!

Para gadis bersorakan dan berpelukan sesama sendiri sambil mengalirkan air mata keriangan dan terharu menyambut kejayaan kami... Aku merenung Mr N dengan senyuman kejayaan tanda puas, sambil menghulurkan buku lima aku ke arahnya. Dia menyambut dan buku lima kami bertemu, tanda ikatan kekitaan yang utuh antara dua sahabat.


.
.
.
.
.


Ok, part last tu aku tipu.




T/t: Pengalaman jogging dalam ribut petang semalam-

No comments:

Post a Comment

trashtalk here, beware, everything you said can and will be used against you~ LOL